Pátek , 26. 07. 2024

Anna

Po Světle přichází Údolí včel. Anna K je zpět s novou energií a novým albem.

Vraťme se společně na hudební scénu, kde se jedna z nejoblíbenějších českých zpěvaček, Anna K, po dlouhých šesti letech vrátila s novým albem, které nese název "Údolí včel". Pro fanoušky to bylo dlouhé očekávání, a jejich trpělivost byla odměněna. To, co nám Anna K přináší na této desce, je nádherný návrat do světa hudby a zároveň připomínka toho, že tato zpěvačka má stále mnoho co nabídnout.
Anna K
Anna K má radost. Po 6 letech vydala nové albu,

07. 11. 2023

07. 11. 2023

Anna K má nové album, které je plné emocí, prožitků a lásky

Anna K, jedna z nejoblíbenějších českých zpěvaček, se po dlouhých šesti letech vrátila na hudební scénu s novým albem nazvaným “Údolí včel”. Tato očekávaná deska představuje skvělý návrat a ukazuje, že tato hvězda má stále co nabídnout svým fanouškům. Sbírka začíná titulní písní “Údolí včel”, která je zároveň posledním vydaným singlem před vydáním celé desky. Tato skladba nás uvádí do atmosféry alba a zároveň nám dává náhled na to, co můžeme očekávat. “Údolí včel” je poprockové album s typickým hlasem Anny K a vytváří tajemnou a emotivní atmosféru.

Černý tulipán

Jedna z výrazných písní je “Černý tulipán,” která mě na albu asi nejvíc oslovila. Tato skladba vyniká silným textem a Anna K ji interpretuje s velkou emocí. Texty na albu se zabývají tématy jako láska, vzpomínky a citlivost. Anna K se nebojí otevřít svou duši a dává nám možnost nahlédnout do svých nejintimnějších myšlenek a pocitů. Její upřímnost a autenticita jsou patrné ve všech skladbách. Album “Údolí včel” obsahuje také písně, které jsou známé z minulých let, jako jsou “Na malou chvíli” a “O Tobě i o mně”. Tyto skladby jsou u posluchačů prověřené a skvěle znějí jak na albu, tak na koncertech.

Titulní písnička Údolí včel má i videoklip.

Prověřená spolupráce

Na albu se podíleli také zkušení hudebníci, včetně amerického producenta Chris Lord Alge, kytaristy Phila X, bubeníka Briana Tichyho a dalších. Jejich přítomnost přidává dílu další kvalitativní rozměr a zvukově je album velmi pestré a zajímavé. Spolupráce Anny K s jejím životním partnerem Tomášem Varteckým nepřináší nějaké hudební zemětřesení, ale místo toho jdou cestou, která se osvědčila během let. Jejich společná práce je založena na důvěře a vzájemném porozumění, což se projevuje ve velmi citlivých a působivých skladbách na albu.

K TÉMATU  Známe vítěze Cen Anděl: Nejlepší album má kapela November 2nd, bodovali i Anna K., David Koller a Viktor Sheen. Podívej se na výsledky

Hudební poklad, který zaslouží vaši pozornost

Celkově lze říci, že “Údolí včel” je hudební dílo, které stojí za pozornost. Anna K se vrátila na scénu se silným a emotivním albem, které nám dává pohled do její duše a osobního světa. Její hlas a texty nás oslovují a přesvědčují, že tato zpěvačka se řadí mezi nejlepší interprety v české hudbě. “Údolí včel” je jistě jedním z vrcholů její kariéry a zaslouží si pozornost všech hudebních nadšenců.

Mohlo by se vám hodit:
Ilona Csáková slaví! 30 let od vydání první sólové desky Kosmopolis!

Zdroje článku:
Doporučujeme
sdílet
tisknout
mohlo by vás zajímat

Témata pro vás

Výběr článků

Jedna z největších tuzemských událostí, Mezinárodní filmový festival v Karlových Varech, pořádaná od roku 1946, byla tento rok opět tradičně počátkem července. A jako každý rok se stala ostře sledovanou, ať v pozitivním slova smyslu, tak i v tom negativním.
Být v současné době v karanténě, to není nic příjemného. Všichni to ostatně velmi dobře víme, jelikož nouzový stav už trvá přes měsíc a ještě nějaký ten čas trvat bude.
Sice jsou tenisky nejoblíbenější obuví, ovšem v zimě, kdy teploty padají pod bod mrazu, by nám v nich umrzla noha. Proto si pořizujeme boty zimní, které nás dokážou před nízkými hodnotami na teploměru ochránit. Velmi oblíbené jsou semišové zimní boty, které i skvěle vypadají. Tedy pokud jsou čisté a umíte o ně pečovat! V opačném případě žádnou parádu neudělají.
V Čechách je systém pro matky s dětmi nastaven víc než příznivě. I přesto se mnoho matek rozhodne začít pracovat dříve, než jejich děti dosáhnou 3 let, tzv. školkového věku. Není to nic neobvyklého a dá se to velice dobře zvládat, jen se na to musíte připravit.
Kdo v devadesátkách nehltal seriál o partě teenagerů, jako by nebyl. Příběhy Dylana, Brandona, Brandy, Kelly a dalších hltal doslova celý svět. Jak ale dnes jejich představitelé seriálu Beverly Hills 90210 vypadají a jak žijí? Mnozí z nich už překročili padesátku a neúprosně jim táhne na šedesát.
Suchá pokožka může být způsobena mnoha faktory. Mezi nejčastější patří dehydratace, stárnutí, sezónní změny, alergie a nedostatek mikroživin. V závislosti na příčině lze ke zlepšení stavu kůže použít různé metody. Mohou to být různé léčivé masti nebo jiné zvlhčující prostředky, pití většího množství vody a užívání některých doplňků stravy.
Ať už jste snila o svých svatebních šatech od svých pěti let a znáte přesné specifikace, jak by měly vypadat, nebo jste o tom nikdy nepřemýšlela, máme pro vás rady, jak si vybrat svatební šaty. Ono vybrat někdy ten perfektní kousek může být pěkný stres. Nemluvě o tom, že si musíte ještě vybrat šaty na převlečení, které si oblečete na recepci v pozdějších hodinách. Jak tedy na to?
Bude se zastřihovat! Střední nebo krátká délka střihu znamená úplně nový účes, ale také rozhodnutí zbavit se své dlouhé okrasy. Možná se inspirujete!
Nákup vánočních dárků se často mění v noční můru, každý z členů rodiny totiž obvykle všechno má, nic nepotřebuje a zejména starší lidé zkrátka nic nechtějí a je velmi těžké se jim zavděčit. Také každý rok řešíte tohle dilema? Nevíte, čím potěšit a obdarovat své nejbližší a docházejí vám nápady? Podle čeho vlastně dárky vybírat a opravdu se trefit? Nikdo nechce dát dárek, který nepotěší. Jděte na to letos chytře.
Každý člověk ví, že kvalitní spánek je velice důležitý. Během dostatečně dlouhého a dostatečně kvalitního spánku dochází k regeneraci našeho organismu, který se připravuje na další celodenní fungování. Abychom se vyspali doslova dorůžova, svůj spánek můžeme zkvalitnit například vhodnou matrací nebo dobrým polštářem. Za kvalitním spánkem však stojí i pokojové rostliny v ložnici, které nejen, že perfektně čistí vzduch v interiéru, ale které jsou taktéž prevencí nachlazení. O jakých konkrétních pokojových rostlinách je řeč?
Být na dítě sama není bůhví jaký med, to nám jistě potvrdí každá žena, která si tím prošla. Ať už se jedná a sociální, finanční nebo časovou nesvobodu. Jak si s tím vším poradit?
I když je neděle od slova nedělat, měly byste dokončit vše rozdělané. Odpočinek potřebují předevšán vaše vnitřní orgány. Je důležité zaměřit se na správný jídelníček a očistu střev. Co ještě přinese novoluní v Panně?

Výběr článků

Většina z nás si své vlasy barví, protože není spokojená se svou přírodní barvou, která je často spojená s mnoha stereotypy. Například o blondýnách se traduje, že jsou hloupé, zrzky temperamentní a brunetky atraktivní. Mnoho mužů si tak udělá první dojem o ženě na základě její barvy vlasů. Tu určuje látka zvaná melanin, která je produkována u kořene vlasových cibulek.

Nepřehlédněte

Blíží se významný den vaší ženy, případně jsou za rohem Vánoce a vy ještě nemáte žádný dárek? Nepanikařte, stále vše můžete zachránit. Zapomeňte ale na kreativitu, raději vsaďte na jistotu.
Křišťálově průzračná voda, sluneční paprsky v plné síle, relax na písečných plážích a k tomu dechberoucí výhled na panorama majestátních hor. Jaká nejkrásnější rakouská jezera stojí za to navštívit?