Úterý , 26. 08. 2025

Luděk

5 knih o sociálních sítích: Naučte se základy i jak na propracované kampaně

Věříte v budoucnost sociálních sítí? Podnikáte a chcete se se svojí značkou prosadit v online prostředí? Skvělým zdrojem informací pro vás mohou být knihy na téma sociální sítě. Dozvíte se, jaké sítě jsou pro vás nejvhodnější, jaký mají potenciál a jak na nich vybudovat své jméno. Pojďme se podívat na ty nejlepší!
sociálních sítích
Vyznáte se v sociálních sítích?

01. 11. 2022

V dnešní době se najde jen málo lidí, kteří by neměli účet na sociálních sítích. Může se jednat o Facebook, Instagram, Twitter nebo třeba TikTok. Dříve platilo, že tyto platformy sloužily především ke sdílení příspěvků a fotografií s rodinou a přáteli. Nyní ale můžete sociální sítě využít jako marketingový nástroj ke zviditelnění vaší firmy či sebe samotných. Jak na to? Inspirujte se následujícími pěti knihami.

Umění sociálních médií (Guy Kawasaki & Peg Fitzpatrick)

Pokud chcete být v dnešní době vidět, tak vám k tomu nejvíce pomohou právě sociální média. Autoři Guy Kawasaki a Peg Fitzpatrick jsou špičkami ve svém oboru. Mají bohaté zkušenosti z firem jako je Google, Apple, Motorola či Audi.

V knize Umění sociálních médií se dozvíte, jak vkládat příspěvky, jak získat fanoušky pro vaši firmu či blog nebo jak propagovat společenské akce. Dále se naučíte, jak funguje Google+, Friends+Me, Hootsuite, Instatag a další. Kniha je velice čtivá a nemusíte se obávat odborných slov, kterým byste nerozuměli.

#Jak na sítě (Michelle Losekoot & Eliška Vyhnánková)

Autorky knihy #Jak na sítě radí: Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládat každý, kdo chce na sociálních sítích prorazit. Ať už je vaším cílem vybudovat zákaznickou komunitu, dostat značku do povědomí nebo zvýšit prodeje.

Kniha je nadčasová a vtipná, pokud se změní trendy i uživatelé, jejich principy zůstávají stále aktuální a aplikované na vaše sítě.

kniha
Knihy o sociálních sítích vás naučí, jak oslovit veřejnost svým obsahem.

Milion sledujících (Brendan Kane)

Prostřednictvím knihy Milion sledujících se naučíte, jak během krátké doby získat z nuly velké množství sledujících na sociálních sítích. Jak vytvářet osobní, unikátní a hodnotný obsah a jak budovat svoji multimediální značku prostřednictvím sítí, jako je Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat a další. Zkrátka získáte odpověď na otázku, jak mít velký dosah a oslovit široké publikum.

K TÉMATU  Když vás honí mlsná! Jak zkrotit chuť na nezdravé jídlo a co tím tělo říká?

Strategie sociálních médií (Julie Atherton)

Jedná se o praktického průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Autorka popisuje proces plánování, přípravy a realizace kampaní i měření jejich přínosů. Ukazuje propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály.

Marketing na sociálních sítích (Vojtěch Bednář)

Pokud chcete se svojí firmou prorazit na Facebooku a Twitteru, pak je pro vás kniha Marketing na sociálních sítích ideální. Autor poskytuje cenné rady, jak efektivně komunikovat na českém trhu skrze sociální sítě. Dozvíte se, jak vést kampaň od plánování až po její zhodnocení, jaké nástroje volit a jaké strategie jsou pro vás dobré.

followers
Vaše sociální sítě stagnují? Už to tak být nemusí.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

7 důvodů, proč bychom měli pravidelně číst?

Nadupané detektivky z pera těch nejlepších autorů!

Zdroje článku:
https://www.databazeknih.cz/knihy/umeni-socialnich-medii-356390, https://www.databazeknih.cz/knihy/jak-na-site-422654, https://www.databazeknih.cz/knihy/milion-sledujicich-430429, https://www.databazeknih.cz/knihy/strategie-socialnich-medii-491924, https://www.albatrosmedia.cz/tituly/8487041/marketing-na-socialnich-sitich/
Doporučujeme
sdílet
tisknout
mohlo by vás zajímat

Témata pro vás

Výběr článků

Trendem posledních měsíců je pracovat z domova. Ano, plno věcí dokážeme zařídit i online – ono taky, co jiného nám nyní zbývá. Odpadá nutnost chvátat ráno do práce, dodržet přesnou dobu na oběd i mít připravené adekvátní oblečení do kanceláře. Zároveň zmizel každodenní stres, jak co nejrychleji dostat děti do školy, odpoledne je vyzvednout a dopravit na kroužky. Mohlo by se to zdát vlastně o mnoho snadnější, ale naše zdraví to nemusí vždy příliš ocenit. Jaké následky na něm může náš pohodový home office napáchat?
Vždy mi záleželo na rodině a chtěla jsem žít poctivě a být šťastná. Jednou jsem ale ulítla a nikdy jsem na svůj omyl nemohla zapomenout. I když jsem se snažila, nakonec jsem to neunesla a dnes nemám rodinu žádnou.
Domácnost jako ze žurnálu, to je snem mnohých. Inspirovat se můžete buďto na sociálních sítích nebo v magazínech, které o bydlení pojednávají. Anebo si prostě a jednoduše můžete pustit nejlepší seriály, které vám prozradí, jak k zařizování nebo správě vašeho domova přistupovat. Všechny přináší Netflix, který je svou nabídkou známý široko daleko.
Zadar v Chorvatsku láká na originální zpívající schody. Mořské varhany navrhl architekt Nikola Bašić v roce 2005 a od té doby hrají nepřetržitě. Tento architektonický objekt je zároveň neobvyklý hudební nástroj. Zvuk vyluzuje tak jako u klasických varhan vzduch, který je vytlačovaný skrze ocelové trubky, schované ve schodech. Ten dovnitř ženou mořské vlny.
Jak poznáte, že nemáte v břiše úplnou harmonii? Stačí se podívat do zrcadla. Akné nebo ekzém může způsobit i špatné prostředí ve střevech. Přemnožení nepřátelských bakterií je zdrojem dermatitidy, psoriázy nebo trudovitosti. Co s tím?
Není krém jako krém. Existuje rozdíl mezi tím, jaké krémy používáte na suchou, citlivou nebo mastnou pleť. Každá pokožka potřebuje něco jiného. Platí to i pro krémy určené pro denní a noční péči. Každý z nich plní úplně jiné úkoly. Jaký?
Blížila se sedmá hodina večerní a my už jsme netrpělivě čekali před televizními obrazovkami, až se ozve známá melodie a objeví se mužík s papírovou čepičkou. Večerníček je fenoménem, který si pamatujeme do dneška, zvláště některé oblíbené pohádky, které nám každý večer před spaním přinášel. Zavzpomínejte si na pohádkovou nadílku s námi.
Léto se nezadržitelně blíží a zcela jistě se nemůžete dočkat, až vyrazíte na dovolenou. Naše tělo však může na změny prostředí a počasí reagovat negativně. Také změna stravy je pro lidský organismus zátěží a mohou ji doprovázet nepříjemné obtíže, které by vám vysněnou dovolenou mohly překazit. A od toho je tu cestovní lékárnička, kterou si můžete přibalit s sebou. Co by měla obsahovat a jak si léto ve zdraví užít?
Trh s nemovitostmi zažívá nevídané období. I když se původně mluvilo o tom, že Češi nemají našetřeno a že jim chybí takzvaný hotovostní polštář, ukázalo se, že peněz je – a mnoho. Skupují se totiž i takové nemovitosti, které svou cenou volají do nebes. A zájem zatím neutichá.
Léto je tady a v rámci jakéhosi odlehčení účesů možná nejednoho z nás napadlo, že zrovna teď přišel čas na změnu. Jestli rádi jdete vstříc novým trendům, pak nepřehlédněte svěží účes wixie, který je plný života, energie a mladistvého stylu. Pokud se chcete cítit jako hvězda a dodat své image ten správný šmrnc, bude právě wixie sázkou na jistotu. Komu sluší, jak ho nosit a v čem je charakteristický? Odhalte jeho tajemství.
Svou domácnost je možné zútulnit příjemnými pokojovými rostlinami, které nemají jen estetickou funkci, ale také řadu jiných schopností, jež nám mohou přijít vhod. Předně se pyšní schopností čistit vzduch v domácnosti. Jiné zase přináší do domu peníze a hojnost. Pozastavme se právě nad druhými zmíněnými a prozraďme si, kterými vyplnit prázdné rohy v interiéru.

Výběr článků

Čtvrtek bude podle astrologie dnem určeným zkráslujícím procedurám. Věnovat péči pokožce se vám dvakrát vyplatí. Kromě toho se ale držte v klidu. Čtvrtek nebude příznivý den na hádky a snadno k nim dojde.
Ráda darujete, nebo naopak dostáváte květiny? Pak vás jistě bude zajímat, jaký význam jednotlivé květiny mají. Někdy se může dokonce stát, že obdarovaná osoba ví, jakou má která květina symboliku, a může ji tak váš výběr dokonce i urazit. Ptáte se proč? Pak čtěte dál.

Nepřehlédněte

Adidas, jeden z hlavních partnerů RunCzech, opět připravil exkluzivní kolekci triček k osmi závodům letošní běžecké série. Autorkou grafických návrhů triček je ilustrátorka, animátorka a digitální umělkyně Eliška Podzimková, jejíž projekt PLEŠOUNI chce adidas touto spoluprací podpořit.

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek