Už jste někdy přemýšleli nad tím, že své průmyslově vyráběné prací prášky vyměníte za něco více ekologického? My rozhodně ano.

Diskuze k článku

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Výběr článků

Mel B, Melanie C, Emma Bunton, Geri Halliwell a Victoria Beckham. Psal se rok 1996 a hitparádové příčky ovládl hit Wannabe dívčí britské kapely Spice Girls. Kde je holkám dneska konec?
Všechny si v posteli chceme užít a navíc žádná z nás netouží po penisu, který se v pánských trenkách hledá lupou. Čeho je ale moc, toho je příliš. S jeho velkou výbavou se připravte na několik omezení. Příliš velký penis je zkrátka kontraproduktivní. A jak to všechno leze do peněz?
Dřevěné bedýnky aktuálně frčí. Nehodí se přirozeně do každého interiéru, ale pokud máte rádi venkovský, přírodní nebo skandinávský styl, oceníte chytré nápady na jejich využití. Bedýnky poslouží hlavně jako odkládací prostory. Vhodnou kombinací z nich můžete vytvářet vlastní originální praktická řešení. Je na vás, jestli zvolíte jednoduché jednobarevné bedýnky nebo omšelý retro vzhled. Dají se obrousit, natřít i spojit. Upravte si je podle sebe!
S jarem je mimo stoupajících teplot neodmyslitelně spojena obměna šatníku za vzdušnější a pestřejší oblečení. Prostor dostávají kousky s vypasovanějšími střihy podtrhujícími ženskost a jemnost. Konec konců, kterou z žen by nepotěšila mužská pozornost, kterou vyvolá právě dobře padnoucí sukně různého střihu a délky? Víte, jaký střih se k vaší postavě hodí nejvíce?
Téměř každá žena se chce líbit. Minimálně sobě, některé i svému partnerovi. Co to pro ni znamená? Mít zejména pěkně upravené vlasy, případně nehty, obličej s jemným make-upem a oblečení, které podtrhne její osobité kouzlo. Problémem je, že spousta žen vůbec netuší, jaký je jejich styl oblékání. A tak různě experimentují – a není to prostě ono.
Kdo by neměl rád léto! Nejkrásnější roční období má jen několik málo vad na kráse. Tou asi největší je dotěrný hmyz. Ať už jde o všudypřítomné komáry, které nám doslova a do písmene sají krev, nenápadná, leč nebezpečná klíšťata, nebo o nenechavé mravence. Právě s mravenci se řada Čechů od pozdního jara potýká. Slovy klasika, ty potvory se vám dostanou všude. Naštěstí s nimi můžete bojovat přírodními prostředky.
Nejúspěšnější český autor současnosti Patrik Hartl začal natáčet filmovou komedii podle své knihy Prvok, Šampón, Tečka a Karel. Film ponese stejný název. V den první klapky prozradil režisér i herecké obsazení filmu.
Problematické partie trápí nejvíce v létě. Chcete nosit pěkné letní věci, ale když se více odhalíte, budou mnohem výraznější i partie, které nejsou chloubou vaší postavy. Jak se obléknout letně, módně, a přitom úměrně své postavě?
Máte rádi, když je každá vaše dovolená tak trochu jiná? Co kdyby vaše příští dny volna byly ve znamení luxusu a dobrodružství? Vydejte se na plavbu jachtou s kapitánem po překrásném Jaderském moři. Objevíte krásy chorvatského pobřeží a ostrovů ze zcela jiného úhlu. Takováto dovolená nemusí být ani extrémně předražená, jak si mnozí myslí. Domluvte se s přáteli a náklady za pronájem jachty si rozdělte.
Infinity Pool se nachází ve výšce 650 metrů nad zemí na vrcholu hotelu Marina Bay Sands v Singapuru. Bazén je 150 metrů dlouhý a dolů je to celých 57 pater. Výhled přímo z vody je famózní. Koupání tady je skutečně ojedinělým zážitkem a pro některé i pořádný adrenalin!
Ve světě kosmetiky najdeme celou spoustu zajímavých produktů. Zatímco některé jenom oživí naši unavenou pleť, jiné toho umí daleko víc. Mluvíme kupříkladu o ricinovém oleji, který je tím, co ženě nesmí chybět v koupelně.
Každý z nás se narodil v nějakém znamení. Jeho charakteristika ovlivňuje náš života naši osobnost. Znamení je celkem 12 a společně vytvářejí zvěrokruh. Jeho souhvězdí jsou rozmístěná na hvězdné obloze. Znamení zvěrokruhu pak určuje jeho poloha ke Slunci v daný datum a čas. Znamení se neshodují s měsíci. Každému znamení přináleží nějaké kameny. V jejich pozitivní účinky věřili lidé již v dávné době. Používali je nejen na ozdobu, ale také jako talismany. Některé kultury používaly kameny jako léčivé prostředky.

Výběr článků

Jedna z nejznámějších rolí, kterou proslula anglická herečka Kate Beckinsale, je upírka Selene. Skoro to ale vypadá, že recept na věčné mládí objevila i ve skutečném životě.
Srdcem každého domova je nepochybně kuchyň, kde pod taktovkou žen vznikají úžasná jídla pro celou rodinu. Omamná vůně jídla a zvědavost, co bude dnes k večeři, často přiláká i další členy smečky. Ať chceme nebo ne, právě kuchyň je místem, kde se zcela nejčastěji setkáváme se svou rodinou, ale i přáteli a návštěvou. A právě proto by kuchyň měla být do detailu vyladěným místem, které bude pýchou každé hospodyňky. Jak získat kuchyň snů?
Mít home office a dělat doma má svoje nesporné výhody. Potom přijde vhod pracovna. Nejdříve musíte zvážit, jestli do ní budete zvát hosty nebo klienty, jestli děláte spíše přes den nebo večer, nebo jestli v ní budete trávit většinu času. Bude to ryze pracovní prostor nebo také místo pro relax. Pracovna uzpůsobená pro ženský element bude ale vypadat jinak, než pánská pracovna. Tady je trocha inspirace a nápadů na tu druhou z nich.

Nepřehlédněte

Víte, jak byste se správně měla starat o svou pleť, aby byla stále zářivá, vyživená a vypnutá? Jen obyčejné odlíčení pleti před spaním bohužel nestačí.
Výběr kontaktních čoček je pro každého jejich nositele klíčovým. V dnešní době existuje celá řada variant kontaktních čoček, které mohou vyhovovat jednomu a druhému naopak méně, či vůbec. Jak tedy správně vybrat a nesáhnout vedle? Existuje několik možností, ale nejlépe vám pomůže váš oční specialista

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.