V dnešní době se najde jen málo lidí, kteří by neměli účet na sociálních sítích. Může se jednat o Facebook, Instagram, Twitter nebo třeba TikTok. Dříve platilo, že tyto platformy sloužily především ke sdílení příspěvků a fotografií s rodinou a přáteli. Nyní ale můžete sociální sítě využít jako marketingový nástroj ke zviditelnění vaší firmy či sebe samotných. Jak na to? Inspirujte se následujícími pěti knihami.
Umění sociálních médií (Guy Kawasaki & Peg Fitzpatrick)
Pokud chcete být v dnešní době vidět, tak vám k tomu nejvíce pomohou právě sociální média. Autoři Guy Kawasaki a Peg Fitzpatrick jsou špičkami ve svém oboru. Mají bohaté zkušenosti z firem jako je Google, Apple, Motorola či Audi.
V knize Umění sociálních médií se dozvíte, jak vkládat příspěvky, jak získat fanoušky pro vaši firmu či blog nebo jak propagovat společenské akce. Dále se naučíte, jak funguje Google+, Friends+Me, Hootsuite, Instatag a další. Kniha je velice čtivá a nemusíte se obávat odborných slov, kterým byste nerozuměli.
#Jak na sítě (Michelle Losekoot & Eliška Vyhnánková)
Autorky knihy #Jak na sítě radí: Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládat každý, kdo chce na sociálních sítích prorazit. Ať už je vaším cílem vybudovat zákaznickou komunitu, dostat značku do povědomí nebo zvýšit prodeje.
Kniha je nadčasová a vtipná, pokud se změní trendy i uživatelé, jejich principy zůstávají stále aktuální a aplikované na vaše sítě.
Milion sledujících (Brendan Kane)
Prostřednictvím knihy Milion sledujících se naučíte, jak během krátké doby získat z nuly velké množství sledujících na sociálních sítích. Jak vytvářet osobní, unikátní a hodnotný obsah a jak budovat svoji multimediální značku prostřednictvím sítí, jako je Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat a další. Zkrátka získáte odpověď na otázku, jak mít velký dosah a oslovit široké publikum.
Strategie sociálních médií (Julie Atherton)
Jedná se o praktického průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Autorka popisuje proces plánování, přípravy a realizace kampaní i měření jejich přínosů. Ukazuje propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály.
Marketing na sociálních sítích (Vojtěch Bednář)
Pokud chcete se svojí firmou prorazit na Facebooku a Twitteru, pak je pro vás kniha Marketing na sociálních sítích ideální. Autor poskytuje cenné rady, jak efektivně komunikovat na českém trhu skrze sociální sítě. Dozvíte se, jak vést kampaň od plánování až po její zhodnocení, jaké nástroje volit a jaké strategie jsou pro vás dobré.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT