Pokud patříte k milovníkům značky Gucci, která je dnes nejen jednou z nejkvalitnějších, ale také jednou z nejoblíbenějších a nejdražších, určitě jste byli naprosto u vydržení z posledního nabízeného produktu. Touto novinkou byly Gucci silonky, které však nebyly takové, na jaké jste běžně zvyklí. Byly totiž roztrhané.
Gucci šokoval, ale uspěl
Mnozí lidé při pohledu na nabízené silonky začaly kývat hlavou a ťukat si na čelo. Přece se roztrhané silonky, které vypadají, jako kdyby se na nich vyřádila kočka, nemohou octnout v nabídce prestižní značky! A už vůbec se nemohou prodávat za 146 liber, což je v přepočtu skoro čtyři a půl tisíce korun!
Jenže nebyl to žádný aprílový žertík, ke kterému došlo s několikaměsíčním zpožděním. Jednalo se o opravdu seriózně nabízený produkt, který, i když mnohé velice šokoval, uspěl. Už během několika hodin byly vyprodané. Tak moc se po roztrhaných silonkách zaprášilo. A opět se potvrdilo to, jak marniví dokážou lidé být.
Značka nešokovala poprvé
Je však třeba konstatovat, že značka Gucci tímto stylem nešokovala poprvé. Už v minulosti se objevila s podobnými produkty. Byly jím třeba lacláče špinavé od bláta nebo špinavé tenisky. I tyto kousky se prodávaly za astronomické částky, a i tyto kousky byly vyprodané dřív, než člověk stihl mrknout okem.
Gucci silonky pobouřily širokou veřejnost, měly však svůj úkol
Vraťme se však zpátky k silonkám, na které poukázal instagramový účet pyšnící se více jak dvěma miliony fanoušků. Právě zde se poprvé začaly hromadit pobouřené komentáře, kterých přibývalo každou vteřinou. Kromě pobouřených reakcí se však člověk mohl při čtení komentářů i pobavit. Samozřejmě, že se ozvala celá řada vtipálků, jež vtipy zrovna nešetřili.
I když se silonky mohly jevit jako něco, co se veřejnosti trochu vysmívá nebo co se nemůže brát vážně, měly svůj úkol. Gucci přece jenom není společnost, která by si chtěla dovolit takové vtípky směřované na své klienty.
Důvodem novinky v nabídce byla touha setřít jakési hranice stanovené mezi minulostí a přítomností. Italská společnost je proslulá tím, že miluje opotřebované věci. Navíc s takovými věcmi denně přicházíme do kontaktu. Proč se z nich nepokusit udělat trend, vždyť opotřebovanost je tak super!
Ze stejného důvodu se nabízely džínové montérky s efektem skvrn od trávy, které každý člověk moc dobře zná. I když je pravdou, že opotřebovanost z dílny společnosti Gucci “leze” trochu více do peněz.
Nové pohledy na kultovní tkaninu
Dalo by se říct, že značka Gucci se snaží trochu experimentovat a zjišťuje, co je ochotná veřejnost přijmout a za co je ochotná utratit peníze. Neustále tak objevuje nové pohledy na kultovní tkaninu a snaží se s pomocí různých technik praní zničit hranice, které se kdysi stanovily.
Ano, jak již možná tušíte, roztrhané Gucci silonky stejně jako džínové lacláče od trávy, které se tehdy prodávaly za více jak pětadvacet tisíc korun, jsou vyrobené s pomocí speciálních technik. Jsou samozřejmě ošetřeny tak, aby jim tento ošuntělý dojem nějakou dobu vydržel.
Podobným směrem jdou i jiné světově známé značky
Pravdou je, že značka Gucci opravdu není ojedinělou značkou. V podobných stopách se rozhodla jít i celá řada dalších společností, jako je kupříkladu také velice oblíbený a luxusní značka Ralph Lauren. Ta se před nějakou dobou objevila na trhu s pracovním overalem za bezmála dvacet tisíc korun, který měl však prošoupaná kolena a sepraný efekt.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
Overal je hlavním trendem číslo jedna. Jak ho nosit a nenosit?
Módní trendy roku 2021 jsou tady! Co si letos pořídit do šatníku?