Domů » Reklama » 4 tipy, jak na atraktivnější Instagram
Reklama

4 tipy, jak na atraktivnější Instagram

Instagram
Udělejte ze svého Instagramu zdroj příjmu!
Sociální sítě jsou dnes mocné marketingové nástroje, které nutně nemusí být určeny jen k propagaci byznysu nebo nějakého produktu. Mohou to být zrcadla nás samotných a lze si z nich vytvořit i pasivní příjem. Stačí, aby byl instagramový profil dostatečně atraktivní, získal určitý počet sledujících a byl hojně navštěvovaný. K tomu všemu mohou přispět instagramové šablony a dalších několik tipů.

Šablony na Instagram = způsob, jak se dostat do povědomí

Pokud jste si v minulosti lámali hlavu nad tím, jak se dostat do povědomí lidí, jak dokázat to, aby si ostatní váš profil zapamatovali, možná jste na nic kloudného nepřišli. My vám však přinášíme odpověď – jsou jí šablony na Instagram, které si vyplníte jen vlastními fotografiemi. Velkým bonusem je to, že jsou už vytvořené a jakožto uživatel si je jen naplníte připravenými a upravenými snímky a publikujete je v době, kdy budete chtít.

Atraktivní instagramové šablony i s návodem, jak je používat, naleznete na webové stránce www.terezaciernikova.com.

Osvojte si základy focení

Abyste do připravené šablony (kterou si lze objednat na zmiňované stránce také na míru) měli, co dát, je zapotřebí si osvojit základy focení. Pokud chcete mít atraktivní instagramový profil, který se za pár měsíců stane vaším zdrojem příjmů, musíte si s fotografiemi pohrát.

V ideálním případě foťte za světla a na kvalitní mobilní telefon (respektive na mobilní telefon s kvalitním foťákem), používejte filtry, které váš feed krásně sjednotí.

Vytvářejte popisy s příběhem

Aby se lidé na váš profil vraceli, je nutné je přitáhnout jako magnet. A za pomyslný magnet lze brát veškeré příspěvky, které publikujete. Je proto klíčové, abyste je dokázali vtáhnout do děje. Dejte si záležet a přemýšlejte nad tím, co publikujete a co chcete svým sledujícím sdělit.

Pokud si nejste jistí tím, co uživatelům sociální sítě přinášet za obsah, obraťte se na odborníka – na Terezu Čierníkovou, která nejen, že sestaví šablonu na Instagram na míru, ale také poradí s obsahem a vytvoří publikační plán, pokud si nebudete vědět rady, jak či kdy příspěvky publikovat.

Nebuďte jako ostatní

Stejně, jako se nevyplácí kopírovat obsah při tvorbě webových stránek, nevyplácí se ho kopírovat ani na sociálních sítích. Je mylné se domnívat, že uživatelé nepoznají inspiraci vzatou z jiného profilu. Říká se, že svět je malý, ovšem toto pořekadlo bychom trochu pozměnili – svět Instagramu je velmi malý. Tak pozor na to.

Redakce DámskáLiga.cz

Napište komentář

Klikněte pro napsání komentáře

Přidejte svůj názor