A bude mít ty velký zahnutý zuby nahoru? Věty z úžasné vánoční reklamy, která patří k českým Vánocům už 20 let (no uf!) jsou prostě nezapomenutelné. Jakmile se objeví v televizi, je jasné, že svátky už jsou za rohem.
Symbol českých Vánoc
Reklama na Kofolu nás chytila za srdce už od prvního vysílání a s chutí se na ni díváme každé svátky. A nutno uznat, že málokteré (a dost možná jen této jediné) reklamě se něco takového povedlo – vysílá se totiž už nepřetržitě od začátku nového tisíciletí a milují ji nejen děti, ale hlavně dospělí.
Je právě tak úžasná díky žvatlavé holčičce v huňaté zimní čepici, která se s červeným nosíkem a něžným hláskem ptala svého tatínka, který mezitím v lesíku řezal vánoční stromeček, jestli o Vánocích uvidí zlaté prasátko. A právě tu si zahrála Sandra Flemrová, které je už 23 let. Copak asi dnes dělá?
Ze zvědavé holčičky zdravotní sestřičkou
Svým, i když krátkým, hereckým výkonem Sandra Flemrová dokázala velké věci – úžasně pobavila, a přitom si každého získala svou roztomilostí. Pár konkurzů prý ještě poté absolvovala, ale nakonec zakotvila u jiné činnosti. Pokud by vás někdy rozbolely zuby a měli jste to štěstí, dost možná byste v ordinaci našli právě Sandru, která nyní pracuje jako zdravotní sestřička v zubní ambulanci. A je až úsměvné, že reklama na Kofolu i její současné povolání mají jistou spojitost se zuby. Už tehdy ji evidentně zajímaly. Takže dost možná i ona u pacientů zkoumá, zda mají ty velké zahnuté zuby nahoru.
Po letech zpátky u Kofoly
Přestože Sandra byla v době natáčení reklamy hodně malá, určité záblesky vzpomínek má, především si pamatuje na zimní dovádění na sněhu coby zpestření v rámci natáčení. „Při natáčení vánoční reklamy na Kofolu mně byly tři roky. Pamatuji si jen pár záblesků, jako například koulovačku se štábem. Reklama se mi ale přesto silně zapsala do života,“ zní v oficiálním prohlášení Kofoly.
V návaznosti na úspěšnost této reklamy se společnost Kofola spolu se Sandrou domluvila na další spolupráci, ovšem její téma není vánoční, ale naprosto jiné. V nové reklamě jde totiž o propagaci systému vratných lahví s názvem Cirkulka, a právě Sandra je tváří nového spotu.
Ostatně na koho jiného vsadit, než právě na ni. „S Cirkulkou vracíme do domácností osvědčené skleněné lahve. Nápad vrátit spolu s nimi do hry i děvčátko ”ne, ne, já nemusím, já už ho vidím” přišel úplně přirozeně,“ uvedl marketingový ředitel Kofoly ČeskoSlovensko Pavol Chalupka.
Se Sandrou se tak po dvaceti letech vracíme do krásné slovenské přírody, kde si natáčení dle svých slov velmi užila. Tak uvidíme, jestli ji to tentokrát chytne za srdce a zkusí obrazit zase nějaké konkurzy.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
Vánoce ve znamení udržitelnosti. Dejte dárek nejen blízkým, ale i přírodě
Marie Poledňáková: Zavzpomínejte s námi na královnu rodinných komedií