V rámci spolupráce Modrý koník uvádí na Viberu svou vlastní sadu samolepek. Ta obsahuje 16 originálních vizuálů maskota portálu, modrého koníka Mikyho. Ten je zobrazen v nejrůznějších náladách a zažívající celou škálu emocí. Samolepky jsou k dispozici pro všechny uživatele Viber od dnešního dne. V rámci spolupráce je také spuštěn Mikyho chatbot, který uživatelkám poskytne přístup k relevantním tématům a zodpoví jejich otázky.
„Jsme velice rádi, že můžeme oznámit spolupráci s Modrým koníkem pro Českou republiku i Slovensko. Všechny maminky a budoucí maminky nyní mají další možnosti, jak spolu komunikovat a jak se dostat k dalším zajímavým informacím. Samolepky jsou obecně velmi populární. Věříme, že Mikyho samolepky budou velkým hitem mezi uživatelkami portálu,“ řekla Daniela Ivanova, ředitelka pro Business Development, Viber pro střední a východní Evropu.
Populární samolepky Modrý koník připravil v češtině i ve slovenštině, aby si na svoje přišly maminky z portálu ModryKonik.sk i ModryKonik.cz. Kromě samolepek vyvinul Modrý koník ve spolupráci s Viberem chatbota Mikyho, který bude informovat budoucí maminky o tom, co se děje v jejich těle a jak se vyvíjí jejich miminko. Zároveň jim bude posílat zajímavosti z koníka a postupně s uživatelkami interaktivně komunikovat a zabavovat je třeba i kvízy.
„Na Modrém koníku vznikají skutečná přátelství. Jelikož jsou ale maminky od sebe často velmi daleko, mohou komunikovat přes Viber a teď si také vyměňovat nálepky s Mikym, který jim bude každý den připomínat, že jsou součástí přátelské komunity, kde si uživatelky navzájem pomáhají a podporují se. Věříme, že se jim budou nálepky líbit a vyzkouší také našeho chatbota, který jim kdykoli rád odpoví,“ říká spoluzakladatel a ředitel Modrého koníka Peter Vidovič.
Spolupráce dvou silných značek
Obě společnosti plánují dlouhodobou spolupráci. Pro obě značky je to způsob, jak rozšířit svou uživatelskou základnu. „Spolupráce dvou silných značek má smysl pro posílení pozic obou společností na českém i slovenském trhu. Vzájemným partnerstvím společnosti dají uživatelům další důvod, proč zůstat věrnými našim produktům – aplikaci Viber a webovému portálu Modrý koník,“ dodal Peter Vidovič.
Tato spolupráce může mít pozitivní vliv i na účinnost reklamy, kterou si klienti obou společností kupují. S posílenou pozicí značek se totiž zvětšuje také dosah a efekt jejich komunikace.